fredag den 14. marts 2008

Guidet Meditation - Chakra Balance, Velvære og Ro i Sindet.

Mange mine klienter spørge om at jeg kan anbefale CD med guidet meditation så de kan bruge den hjemme.

Jeg kan varm anbefale Chakra healing - guided meditation - Tom Stern. Jeg har selv fået den i fødselsdag gave og har lyttet til den næsten et år før jeg havde optaget (til min stor glæde!) at den er guidet at Tom som har også været min lære da jeg gik på Institut for Personlige Udvikling.




Tom Stern siger:
”Hvert chakra har sit eget lyd- og farveunivers. Denne CD´s musikalske lyde er skabt med henblik på at heale chakraerne. Musikken understøtter kroppens naturlige selvhealingsprocess og fjerner gammelt stress som sidder i kroppen. Velvære, balance og indre ro er det øjeblikkelige resultat.
“Alt hvad du skal gøre - er at lytte”

Læs mere ved at trykke her


CD kan købes i Institut for Personlig Udvikling og i Det Ukendtes Boghandel.

Rigtige god fornøjelse!

Irina

Healingsmassage.net

Ingen kommentarer: